Коли замовляла перший раз, то було все добре. А друге моє замовлення не сподобалося. Замовила більш ніж на 1000 гривень і доставка була за мій рахунок. Я зв'язалася і мені сказали, що бухгалтер все виправить, але не виправив. Після цього зв'язатися більше не могла, постоянно був автовідповідач. А іще відправили клей з підходящим строком. На такий товар потрібно робити знижки і попереджувати клієнтів.
Степанчук Данило Костянтинович
15.02.2024
Доброго дня, Ольга
Нам прикро що залишилось таке враження після вашого замовлення, врахуємо ваші побажання ❤️
Стосовно термінів придатності то по правилам - не залишаємо та не продаємо товари з терміном придатності менше місяця та обов’язково попереджаємо перед відправкою клієнта, якщо це останні одиниці товару та з терміном придатності менше місяця
А якщо товар вам не підійшов по якимось характеристикам то завжди можете обміняти або повернути нам через "легке повернення" - сервісу НП
З актуальним графіком роботи можете ознайомитись на сайті в розділі "Контакти"
З умовами відправки та суми для безкоштовної доставки в розділі "доставка"
Будемо чекати на ваші наступні замовлення та сильно хочемо щоб ви зажди залишались задоволеними нашим сервісом